سوال یک نماینده از "مونسان" درباره عدم توجه به میراث فرهنگی
نماینده مردم ایذه در مجلس از طرح سوال خود از علی اصغر مونسان وزیر گردشگری و میراث فرهنگی خبر داد.

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از طرحسوال خود از علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: موضوع سوال درباره عدم توجه به مسئولیت خود و عدم توجه به مناطق میراثی و گردشگری کشور و عدم اعتمادبه نفس برای دفاع از درآمدزایی گردشگری است.

وی افزود: سوال از وزیر گردشگری به هیئت رئیسه ارائه شده و هیئت رئیسه نیز طرح مذکور را برای رسیدگی به کمیسیون مربوطه ارجاع داده است.

به گزارش تسنیم، متن سوال خادمی از مونسان به شرح زیر است:

جناب وزیر چرا هیچ توجهی به مناطق میراثی و گردشگری کشور ندارید؟ از زمانی که رئیس این سازمان بودید تاکنون که وزیر هستید هیچ توجهی نداشته‌اید و شاید نام بعضی از آنها را نمی‌دانید چون اگر اهمیت از آن مناطق ویژه کشور اطلاع داشتید اهمیت بیشتری می‌دادید. اکثر آثار و اشیا تخریب و قاچاق شده‌اند.

نماینده ایذه همچین در تذکری در جلسه به وزیر گردشگری گفته بود: جناب آقای وزیر از وقتی که تشریف آورده‌اید هیچ نگاه مثبت به مناطق گردشگری و میراث کشور نداشته‌اید و همه چی رها شده، انگار با مسئولیت خودمخالفید، در این شرایط تحریم که گردشگری می‌تواند یک امکان خوب باشد جنابعالی با بی‌تفاوتی کامل باعث صدمات اساسی شده‌اید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.