گزینه جدید ریاست فراکسیون مستقلان ولایی مجلس مشخص شد
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی گفت: جعفرزاده ایمن‌آبادی به عنوان گزینه نهایی این فراکسیون برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی است.

بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پذیرش استعفای کاظم جلالی نماینده تهران و رئیس سابق فراکسیون مستقلان، گفت: با توجه به اینکه استعفای آقای جلالی از نمایندگی مجلس مورد پذیرش نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفته است، بنابراین به خودی خود، ریاست وی از فراکسیون مستقلان ولایی نیز منتفی است.

وی با بیان اینکه می‌بایست گزینه‌ یا گزینه‌های دیگری را برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی در این فراکسیون مدنظر قرار دهیم، اظهار داشت: طی روزهای اخیر تعدادی از اعضای فراکسیون برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به گزینه نهایی اعضای این فراکسیون برای ریاست در دوره جدید، گفت: دوستانی که طی روزهای اخیر برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی در ماه‌های پایانی مجلس دهم اعلام آمادگی کرده بودند، انصراف داده‌اند که فعلا آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی گزینه نهایی اعضای این فراکسیون برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی مجلس است.

نعمتی در پایان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اینکه خودش نیز پیشتر یکی از گزینه‌های ریاست فراکسیون مستقلان ولایی بوده است، این اخبار را رد و خاطرنشان کرد: بنده به هیچ‌وجه برای ریاست فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اعلام آمادگی نکرده بودم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه(۱۹ آبان) پارلمان، با ۱۴۶ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۲۱ نماینده حاضر با استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس موافقت کردند، جلالی قرار است طی ماه‌های آینده مسئولیت جدیدش در سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه را آغاز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.