ربیعی: حذف یارانه ثروتمندان از اول مهر / قطع یارانه‌ها شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود
سخنگوی دولت گفت: آمار دقیق افرادی که یارانه آنها قطع خواهد شد را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزای تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: یارانه حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار نفر که درآمد بالای میلیارد در سال دارند قطع خواهد شد.

روحانی: مقاومت ملت‌های منطقه خاموش‌ناشدنی است/ دشمنان از پاسخ یمنی‌ها درس بگیرندموافقت رهبر انقلاب با برداشت ۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای راه‌آهن زاهدانربیعی: ادعای اختلاف رئیسی و روحانی در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مخدوش بود/ دیداری بین رئیس‌جمهور و ترامپ انجام نمی‌شودربیعی: یارانه حدود ۸۰۰ هزار نفر در مهرماه حذف خواهد شدوی افزود: برای شناسایی این افراد کار دقیقی انجام شده و مجموعه‌ هزینه‌هایی که دارند و شاخص‌های همچون خودرو، مسکن و هزینه‌های خانوار مدنظر قرار گرفته است. البته آمار دقیق افرادی که یارانه آنها قطع خواهد شد را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد ولی قطع یارانه‌ها قطعا شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود و عدد ۳۰ میلیون نفر مدنظر ما نیست. اجرای تصمیم مجلس به زمینه‌های اجتماعی نیاز دارد و الان زمینه برای قطع یارانه سه دهک فراهم نیست.

وی همچنین با بیان اینکه حذف یارانه ثروتمندان از اول مهر اجرایی می‌شود خاطر نشان کرد: مجددا تاکید می‌کنم که طبقات متوسط مطمئن باشند ما تصمیم غلطی نمی‌گیریم که تأثیر منفی بر درآمد آنها داشته باشد، پایگاه اطلاعاتی ایرانیان بسیار دقیق بوده و اطلاعات دقیقی در آن ثبت شده و در این زمینه با آرامی حرکت کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.