وارد کردن هجمه به سپاه در شرایط فعلی جای تعجب دارد
نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه وارد کردن برخی هجمه‌ها درباره دستگیری عوامل نفوذی جای تعجب دارد، گفت:معدود افرادی در داخل سپاه را هدف قرار داده‌‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه اول مرداد) قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: در تاریخ بی سابقه بوده است دری اصفهانی دوتابعیتی، جاسوس و محکوم به زندان است. وی نفوذی بیگانگان است. برخی همکاران معترض به پخش مستند اعترافات وی در مجلس هستند.

وی افزود: بدون اشاره به محتوای مستندات، اعترافات یک دوتابعیتی جاسوس نفوذی زندان رفته، اثبات شده است، واقعا جای تعجب است.

نماینده بروجرد در مجلس تصریح کرد: عناصر مومن در سپاه جاسوسان و نفوذی‌ها را گرفته و بازداشت کرده‌اند. سپاه پهپاد آمریکا را هدف قرار داده و کشتی انگلیس را توقیف کرده است، اما معدود افرادی در داخل سپاه را هدف قرار می دهند. حقاً جای سوال و تعجب است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به بودجه سال ۹۸ مطرح کرد: در بودجه سال ۹۸ کالاهای اساسی قرار بود از محل ۱۴ میلیارد دلار تامین شود و کالابرگ الکترونیکی اجرا شود، مرداد رسید و تیرماه را پشت سر گذاشتیم، آقای رئیس جمهور و دولت محترم پاسخ بدهند که چرا طرح کالابرگ برای توزیع اقلام اساسی مردم را اجرایی نکرد تا طبقات پایین جامعه خیالشان راحت شود که اولویت معیشتشان تامین می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.