تقدیر کمیسیون آموزش از "سردار حاجی‌زاده"
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از فرمانده هوافضای سپاه به دلیل پیشرفت‌های این نهاد تقدیر کردند.

میرحمایت‌ میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در بخش اول جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در جلسه حضور یافت.

قرائت گزارش کمیسیون آموزش مجلس درباره حادثه دانشگاه علوم تحقیقاتوی با بیان اینکه اکثر نمایندگان از طرح سوال خود از وزیر علوم منصرف شدند، ادامه داد: تنها حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد سوال خود درباره مصاحبه آزمون دکتری دربرخی دانشگاه‌ها را مطرح کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس با اعلام اینکه نماینده مشهد درباره اینکه برخی دانشگاه‌های امتیازاتی به دانشجویان خود در مصاحبه می‌دهند و حق سایر دانشجویان ضایع می‌شود، افزود: جمعه‌بندی این شد تا ظرف دو هفته وزارت علوم استانداردهای برای مصاحبه مقطع دکتری به دانشگاه‌ها ابلاغ کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه طرح مشارکت عمومی و خصوصی و طرح الحاق یک تبصره به قانون مدارس غیرانتفاعی در جلسه این کمیسیون تصویب شد، ادامه داد: طرح استخدام مهندسان نوسازی نیز که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون آموزش ارجاع شده بود رد شد.

میرزاده با بیان اینکه در بخش دیگری از جلسه نیز فرمانده نیروی هوافضا سپاه در جلسه کمیسیون حضور یافت، گفت: در این بخش اعضای کمیسیون از سردار حاجی‌زاده به دلیل پیشرفت‌های این نیرو در بحث علم و فناوری تشکر و قدردانی کردند و لوح تقدیری به وی اعطا کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.