انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا موجب تحقیر هیمنه پوشالی آمریکا شد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامیگفت: &#۱۶۰;اقدام شجاعانه و افتخارآفرین هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکا تحقیر هیمنه پوشالی آمریکا را به همراه داشت و ترامپ را در بهت و حیرت فرو برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، غلاممحمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیر) پارلمان در نطق میان‌دستور خود، گفت: در آغاز، هفته قوهقضاییه را گرامی میداریم و یاد و خاطره شهیدان، بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را گرامی و به تمامی کارکنان شریف و قضات پاکدست این قوه تبریک عرض میکنم.

وی افزود: اقدام شجاعانه و افتخارآفرین هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و گرانقیمت آمریکا که با زیر پا گذاشتن قوانین بینالمللی به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود، امید به انرژی فراوان برای دوستان و یأس و ناامیدی برای دشمنان به همراه داشت.

دریادار خانزادی: ‌ساقط‌کردن پهپاد آمریکایی جوابی دندان‌شکن و قابل تکرار استحمایت نمایندگان مجلس از سپاه برای سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکادانشجویان دانشگاه امیرکبیر سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا را جشن گرفتندواکنش ذلیلانه ترامپ انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا را دلچسب‌تر کردعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: این اقدام انقلابی سبزقامتان سپاه اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و موجی از تشکر و قدردانی ملت ایران را از هوشمندی فرزندان فداکارش به نمایش گذاشت، از طرفی تحقیر هیمنه پوشالی آمریکا را به همراه داشت و ترامپ را در بهت و حیرت فرو برد.

زارعی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمن علیه ما جنگ اقتصادی، سیاسی، رسانهای و روانی راه انداخت و از همه ابزارهای خود با هدف تسلیم کردن ملت ایران استفاده میکند، سیاست واحد آمریکا علیه جمهوری اسلامی، فشار حداکثر و استراتژی ناکارآمد کردن دولت در اقتصاد و فشار بر مردم است.

وی اضافه کرد: امروز صحنه نبرد و جنگ واقعی در کشور اقتصاد است، همین مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری فزایندهای است که بخشی از آن معلول تحریمها نیست، بلکه مدیریتی است و تنها راه بیرونرفت از این معضلات مدیریت انقلابی، باور به اقتصاد مقاومتی، میدان دادن به جوانان و دلسوزان برای انقلاب است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در ادامه گفت: توجه به معشیت و سفره مردم اولویتی اساسی است و از درخواست میکنم که همه مسئولان توان و ظرفیت خود را در راستای بهبود معیشت خانوادهها و اشتغال جوانان ساماندهی کنند.

زارعی اظهارداشت: دولت برای تحقق ۱۴ میلیارد دلار منابع عمومی که برای تأمین کالای اساسی در اختیار دارد، مدعی داشتن برنامه بود، چرا آثار عملی این اقدام در زندگی مردم دیده نمیشود؟ چرا هر روز شاهد فاصله بین نیاز مردم، قدرت خرید آنها و قیمت کالاهای اساسی هستیم؟

ویگفت: چند ماه از وقوع سیل در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری در نقاط مختلف ایران از جمله کهگیلویه و بویراحمد میگذرد، امید مردم سیلزده به تحقق وعدههایی بود که مسئولان اعلام کردند، وعدههایی که قرار بود همه آنها مسکنشان بازسازی شود، شغل‌ و کشاورزی‌شان احیا شود، اما متأسفانه تاکنون اقدام عملی در این باره صورت نگرفته، این در حالی است که ما به زمان بارندگی، مخصوصا در مناطق سردسیر نزدیک میشویم و احتمال سیلهای مجدد وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: بیش از ۱۵ ماه از سقوط پرواز ۳۷۰۴ تهران- یاسوج، هواپیمایی آسمان میگذرد، با وجود اینکه موضوع در صحن مجلس مطرح و مقرر شد کمیسیون عمران به آن رسیدگی کند، اما گزارش حادثه هنوز در مجلس بیان نشده که در خواست میکنم گزارش حادثه هر چه سریع‌تر در صحن قرائت شود، البته با پیگیریهای صورت گرفته، خوشبختانه روند رسیدگی به این پرونده در قوهقضاییه نتایج خوبی را به دنبال داشته و منجر به احقاق حق خواهد شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: با وجود دستورات کتبی و تلفنی شما، هنوز پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش پیدا نکرده و مردم و مسئولان برای دسترسی به سایر مراکز فرودگاهی متحمل صرف وقت و هزینههای زیادی هستند، انتظار میرود به صورت قاطع و جدی موضوع افزایش پروازهای یاسوج مورد توجه قرارگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.