وزیر اطلاعات خبرداد: شناسایی ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری در یک سال گذشته
وزیر اطلاعات گفت: در یک سال گذشته، با ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری، ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین ۴۴ تیم ضد انقلابی ۳۸۰ تیم قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطاعات طی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، با اشاره به برخی دستاوردهای وزارت اطلاعات در یک سال گذشته گفت: در این یک سال با ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری، ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین ۴۴ تیم ضد انقلابی ۳۸۰ تیم قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده که از جمله آنها دستگیری ۴ نفر در جنوب غرب کشور و کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از این افراد بوده است.

وی افزود: همچنین صدها تلاش سرویس‌های بیگانه برای جلب همکاری افرادی در داخل کشور به عنوان جاسوس شناسایی، خنثی شده و از به دام افتادن صدها نفر از نیروی باارزش و مفیدکشور جلوگیری شده است.

دها جاسوس که جذب سرویس‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه شده و در مراکز حساس مشغول به کار بودند، شناسایی شده و به دستگاه‌ قضایی معرفی شدند که گزارش این شناسایی‌ها مایه بهت و سرگیجه سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه شد.

این خبر در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.