توضیحات وزیر "صمت" درباره تعهدات خودروسازان
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون با حضور رضا رحمانی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت:رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت میهمان نشست عصر امروز کمیسیون بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و محمدرضا صباغیان نماینده یزد سئوالات خود را از وزیر صنعت مطرح کردند، ادامه داد:محور سئوالات نمایندگان درباره سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک، تامین لاستیک، نحوه واگذاری معادن و بحث تعهد خودروسازان در پیش‌ فروش‌های انجام شده بود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت در این جلسه اعلام کرد که خودروسازان حدود ۱ میلیون خودرو پیش‌فروش کرده‌اند، اظهار داشت:به گفته وزیر صمت خودورسازان در تلاش هستند تا به تعهدات خود در سال جاری عمل کنند.

نماینده سنقر در مجلس اضافه کرد:به گفته وزیر صنعت حدود ۱۰۰ هزار خودرو در تعهدات پیش‌فروش خودروسازان قرار دارد که خارجی است و نمی‌توان به مشتریان تحویل داد که باید با آنها مصالحه انجام شود.

حسینی‌کیا تصریح کرد:پس از توضیحات وزیر صنعت نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و سئوالات از دستور کار کمیسیون خارج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.