عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال جاری ۶ دستگاه بررسی شد
در جلسات جداگانه‌ای با حضور رئیس‌جمهور، عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال جاری چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی بررسی شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی و برنامه‌های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با روسای هریک از این دستگاه‌ها بررسی شد.

در این جلسات که روز شنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رئیس‌جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شد؛ هر یک از روسای این دستگاه‌ها به تشریح دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

رئیس‌جمهور نیز در این جلسات پس از استماع گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات انجام شده، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها ارائه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.