حضرتی: نیروهای آمریکایی در غرب آسیا تروریست اعلام شوند
نماینده تهران در مجلس گفت: باید نیروهای آمریکایی حاضر در غرب آسیا به عنوان تروریست اعلام شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ) قوه مقننه و با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌‌های تروریستی از سوی ایالات متحده، گفت: دشمن نادان، سپاه پاسداران را مورد اتهام قرار داد. از این رو باید این اقدام نابخردانه را تبریک گفت چرا که دشمنان نادان هیچ‌ وقت تحلیل درست و بررسی کارشناسانه از جامعه ایران نداشتند.

پیشنهاد یک نماینده برای تغییر دستور کار مجلس

وی ادامه داد: به عنوان مثال در ۲۸ مرداد دست به کودتا زدند و دولت مردمی را سرکوب کردند، در سال ۴۲ نیز به همین شکل و در سال‌های بعد نیز از رژیم شاهنشاهی حمایت کردند که بیانگر نداشتن تحلیل درست از مناسبات و فرهنگ حاکم بر مردم ایران است که همواره منجر به تصمیم‌گیری غلط شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اقدام آمریکایی‌ها قطعاً موجب انسجام داخلی، افزایش محبوبیت سپاه پاسداران، تلاش و ایثارگری این مجموعه خواهد شد.

سالک: سرباز‌های آمریکا در منطقه هیچ امنیتی نخواهند داشتعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها درصدد ایجاد شکاف و فاصله بین دولت و ملت هستند، گفت: امروز همه نمایندگان لباس رزم پوشیدند، لباسی که افتخارآمیز است تا نشان دهند سپاه پاسداران یک سازمان محدود به نفرات خاص نیست بلکه تمام ملت ایران و همه اقشار اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، کرد، لر، بلوچ و ... خود را پاسدار می‌دانند.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب فرمود "کاش من هم یک پاسدار بودم که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" تصریح کرد: لباس رزم یعنی لباس خدمت، فداکاری و ایثارگری از این رو باید اذعان کرد با دشمنان نادانی مواجه هستیم که قصد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه قوه مقننه باید پیام روشنی در مقابل اقدام نابخردانه آمریکا بیان کند، گفت: باید نیروهای آمریکایی حاضر در غرب آسیا به عنوان تروریست اعلام شوند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل اقدام آمریکایی‌ها باید به رفع اختلافات داخلی وسوء تفاهم‌هایی که همانند یک کوه بزرگ شده، پایان داده شود، بیان داشت: امروز اعضای ۳ فراکسیون قوه مقننه همگی لباس سپاه پاسداران را پوشیده و آماده دفاع از منافع ملی و خون شهیدان هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر اختلافات جزیی را بزرگ کنیم به سیاست‌های آمریکا کمک کردیم، خاطر نشان کرد: بر این اساس باید در لباس خدمت برای رفع مشکلات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی فعالیت دو چندان کنیم که این موضوعات دو راهبرد اساسی محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.