سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران از سوی آمریکا هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود عامل تروریستی در چند سال اخیر هستند، گفت: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران از سوی آمریکا هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۰ فروردین) قوه مقننه و با استناد به اصل ۱۵۰ قانون اساسی طی اخطاری، گفت: براساس این اصل سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از این دستاوردها صیانت کند.

لاریجانی: تروریستی خواندن سپاه نشانگر جهالت رژیم آمریکا است

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود عامل اصلی تروریست در چند سال اخیر هستند، افزود: آمریکایی‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جنایاتی که در ۱۸ هزار شهید ترور به ایران تحمیل کردند را فراموش کنند.حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در آسمان هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد.

نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به تصویب قانون نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در سال ۶۹، ادامه داد: از کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست می شود که بند به بند قانونی که در سال ۶۹ تصویب شده را بررسی کرده و گزارش بندهایی که اجرا شده را به مجلس ارائه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.