دعوت بسیج اساتید از نخبگان و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
بسیج اساتید دانشگاه‌‌های استان تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای نخبگان و دانشگاهیان را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نخبگان و دانشگاهیان را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: چه زیبا و با مسما است تقارن این ایام با شهادت کوثر بزرگ اسلام ، دشمنان پیامبر به ایشان زخم زبانها زدند و فاطمه شد کوثری برای همه عصرها و نسلها و دشمنان کوردل انقلاب گفتند که چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهید دید و بلطف خدای متعال شاهد مانایی و پویایی انقلاب زهرایی مان هستیم.

این روزها و در آستانه بعثت انقلاب با مروری بر گذشته به نتیجه می توان رسید که همه کسانی که آرزوی سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند (از ریگان تا صدام) نیست و نابود شده اند و انقلاب ما همچنان همچون اقیانوسی در پهنه گیتی می‌خروشد.

بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ که عضو کوچکی از ملت بزرگ ایران است، بر خود وظیفه می‌داند ضمن دعوت از همه کسانی که دل در گرو آرمان‌های این انقلاب و استقلال ایران عزیزمان دارند؛ با افتخار در کنار دیگر هم وطنان در این جشن پر شکوه ملی حضور یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.