احمدی: مشکلی برای اجرای حکم دیوان درباره بورسیه‌ها نداریم
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: مشکلی برای اجرای حکم دیوان درباره بورسیه‌ها نداریم.

محمدتقی احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت دانشجویان بورسیه این دانشگاه که از دیوان عدالت اداری برای جذب در این دانشگاه حکم گرفته‌ بودند، اظهار داشت: ما در دانشگاه تربیت مدرس دو دانشجوی بورسیه داشتیم که با حکم دادگاه روند جذب و استخدام‌شان در دانشگاه تربیت مدرس انجام شد و مشکلی ندارند.

وی در واکنش به اظهار نظر معاون دیوان عدالت اداری در خصوص حکم انفصال از خدمت روسا و مسئولان دانشگاه‌هایی که نسبت به احکام دیوان تمکین نکنند، گفت: در دانشگاه تربیت مدرس در حال حاضر هیچ مورد اختلافی با دیوان عدالت اداری نداریم. آن دو مورد نیز بعد از تجدید نظر و بحث‌های انجام گرفته با دیوان، براساس حکم دیوان عدالت اقدامات انجام شد.

دیوان عدالت اداری:احکام بورسیه‌ها اجرا نشود حکــــــم انفصـــال می‌دهیــمرئیس دانشگاه علامه:حکم دیوان درباره بازگشت دانشجویان بورسیه‌ را قطعاً اجرا می‌کنیمدانش‌آموختگان بورسیه: تهدید بورسیه‌های شاکی به دیوان خلاف قانون استدیوان عدالت: شکایت ۷۲ دانشجو در پرونده بورسیه‌ها وارد دانسته شدواکنش غلامی به حکم بورسیه‌ها از سوی دیوان عدالت اداری؛ احکام قضایی لازم الاجراسترئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: این دو دانشجو در دانشگاه جذب شدند و چند ماهی است که در دانشکده‌های مربوطه مشغول هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.