انتقاد عضو حزب کارگزاران از روند انتخاب شهردار تهران
موسوی گفت: من به سهم خودم از این روش شورا انتقاد دارم چرا که منجر به انتخاب گزینه مناسب برای شهرداری تهران نمی‌شود.

سید افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره روند انتخاب شهر تهران و ۵ گزینه نهایی شورای شهر برای شهرداری، اظهار داشت: شورای شهر باید یک نفر را انتخاب کنند که روابطش با دولت خوب باشد و ثانیا از مترو سررشته داشته باشد. کاری که اکنون در شهر تهران می‌توان انجام داد و منفعت دارد، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا است.

عمده مشکلات شورای شهر بخاطر دخالت‌ "نهادهای اصلاح‌طلب" استنظر چمران درباره احتمال انتخاب آخوندی به‌عنوان شهردار جدید تهران

وی افزود: دولت ۲ میلیارد برای این کار اعتبار اختصاص داده و شخصی که می‌آید باید روابطش با دولت خوب باشد، بتواند واگن‌ها را سفارش دهد و تجهیزات کنترلی را وارد کند و سریعتر خطوط مترو راه بیفتد تا دو و نیم میلیون سفر در روز را به ۷ میلیون برساند و این کار در این زمان کوتاه شدنی است. چنین فردی که بتواند سازمان شهرداری را کوچک کند و با دولت رابطه خوبی داشته باشد بهترین گزینه است.

موسوی درباره احتمال اضافه شدن محسن هاشمی به جمع ۵ گزینه نهایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: در این زمینه باید از خود اعضای شورای شهر پرسید اما من به سهم خودم از این روش شورا انتقاد دارم چرا که منجر به انتخاب گزینه مناسب نمی‌شود و به سهم خودم از شورا ناراضی هستم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر اول باید تشخیص دهند که چه کار می‌شود در شهر انجام داد و بعد گزینه مناسب با آن را انتخاب کنند. انسان ارزشمند کمتر خودش را معرفی می‌کند و باید خود اعضای شورای دنبال گزینه مناسب باشند نه اینکه شخصی خودش را داوطلب این کار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.