یک فعال اصلاح‌طلب: نخبگان آماده مذاکرده با آمریکا هستند
دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور در دانشگاه تهران گفت: اگر مخاطب سخنان رئیس جمهور دانشجویان هستند، نباید&#۱۶۰;دانشجویان پشت در بمانند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نماینده ادوار مجلس در کنگره سراسری تشکل متبوعش که عصر امروز پنجشنبه در مجتمع تلاش تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: برای حل مشکلات امروز کشور لازم است که دولت از سرمایه‌های اجتماعی کشور استفاده کند چرا که حل مشکلات کشور بدون مشارکت اجتماعی مرتفع نخواهد شد.

جهانگیری: آغوش دولت به روی اقتصاددانان باز استوی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور در دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اگر مخاطب سخنان رئیس جمهور دانشجویان هستند، نباید دانشجویان پشت در بمانند.

اسلامی با تاکید بر اینکه با فرافکنی چیزی حل نمی‌شود گفت: ما خواستار تحرک و جدیت بیشتر از دولت هستیم.

دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار با بیان اینکه نمایندگان ادوار مجلس آمادگی گفتگوی ملی دارند، اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که اگر دولت آمریکا و ایران نمی‌توانند با هم صحبت کنند اما بدنه اجتماعی و نخبگان آمادگی این گفتگو را با نمایندگان آمریکا دارد و وزارت خارجه با مدیریت شرایط می‌تواند زمینه گفت‌وگو میان نخبگان کشور و مخالفان دولت کنونی آمریکا را فراهم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.