نماینده مجلس:کابینه دولت نیاز به ترمیم دارد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کابینه دولت نیاز به ترمیم و تغییرات دارد و این مهم را دولت در دستور کار قرار داده است.

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه همه مشکلات کشور متوجه وزارت صمت نیست، گفت: در حال حاضر در کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستیم که نمیتوان همه آنها را به پای آقای شریعتمداری وزیر صمت نوشت چرا که در عوامل دیگری نیز دربه وجود آمد مشکلات و بعضاً تشدید آن تاثیرگذار بوده است.

زمان احتمالی جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولتوی افزود: با توجه به اینکه استیضاح وزیر صمت مطرح است باید تاکید کنم به طور قطع استیضاح راه حل مناسبی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور نیست و با تغییر آقای شریعتمداری و آمدن فرد دیگر به نظر نمی رسد شاهد حل مشکلات بود.

نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: باید توجه داشت تحولات سیاست خارجی، روابط ما با سایر کشورها بر صنعت و تجارت تاثیرگذاشته است و باید در در زمینه مشکلات کشور منصفانه قضاوت کرد.

گرمابی تاکید کرد: همانگونه در دو استیضاح شاهد بودیم تغییرمحسوسی در شرایط اقتصادی کشور رخ نداد و با استیضاح سایر وزرا نیز نمی توان به طور قطع اعلام کرد که تغییراتی صورت گیرد. بهتراست مجلس با همدلی و همکاری با دولت برای عبور از بحران های اقتصادی گام بردارد.

گرمابی در مورد برخی پیش داوری‌ها در باره معرفی وزاری پیشنهادی، گفت: کابینه دولت نیاز به ترمیم و تغییرات دارد و این مهم را دولت در دستور کار قرار داده است و پیش داوری‌ها و صحبت از افراد برای پست وزارتخانه ها باید براساس مستندات و رعایت مرزها و اصول اخلاقی صورت گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.