موافقت هیئت رئیسه مجلس با تمدید تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه
رئیس هیئت تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، از تمدید مدت این تحقیق و تفحص خبر داد.

شهاب نادری، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ارسال نامه‌ای به هیئت رئیسه برای تمدید مدت تفحص خبر داد و گفت: به دلیل اینکه حجم کار قدری زیاد است طی نامه‌ای به رئیس مجلس درخواست تمدید سه ماهه کار این هیئت را داشتیم که با این موضوع موافقت شد.

وی با بیان اینکه طبق آئین‌نامه داخلی مجلس زمان بررسی تحقیق و تفحص‌ها ۶ ماهه بوده و امکان تمدید آن وجود دارد، افزود: به دلیل حجم کاری اعضای هیئت تقاضای تمدید مدت تفحص را داشتند که با موافقت هیئت رئیسه، اعضای هیئت می‌توانند ۹۰ روز دیگر بر روی این موضوع کار کنند.

رئیس تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با بیان اینکه در تهیه و تدوین گزارش هیئت از اطلاعات و گزارش‌های دیوان محاسبات، سازمان خصوصی‌سازی و برخی از دستگاه‌های نظارتی استفاده شده، افزود: علاوه بر این اعضای هیئت بازدید میدانی از پالایشگاه کرمانشاه داشتند که از گزارش این بازدید نیز در تدوین گزارش نهایی هیئت استفاده خواهد شد.

طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه ‌تصویب شد نادری تصریح کرد: پس از جمع‌بندی نهایی، این گزارش جهت بررسی و قرائت در جلسه علنی پارلمان در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار داده می‌شود.

به گزارش تسنیم، تقاضا‌کنندگان تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، نسبت به چگونگی واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی انتقاداتی دارند و خواهان روشن شدن موضوع در جهت واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.