روحانی: جنگ به ما آموخت در روز سختی باید روی پای خود بایستیم
رئیس جمهور گفت: جنگ تحمیلی ۸ ساله به ما آموخت در روز سختی باید روی پای خود بایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور امروز، شنبه در رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح با بیان این مطلب تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس ما همیشه زنده خواهد ماند، چرا که چراغ راهنمای ما است،گفت: جنگ تحمیلی ۸ ساله آموخت که در روز سختی باید روی پای خود بایستیم و تحت فرمان رهبری باشیم. متحد باشیم و آماده فداکاری باشیم. به پیروزی نهایی امیدوار باشیم. به مسئولان و همدیگر اعتماد داشته باشیم و بدانیم با ابتکار و ایثار و ایما پیروزی نخایی از ان ما است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز بعد از ۳۸ سال حادثه صدام و تجاوز او و زیر پا گذاشتن معاهده یک بار دیگر تکرار شده است. همان دولتی که مشوق سایر دولت‌ها برای نشستن پای میز مذاکره بود و همان دولتی که برای یک جمله ۱۰ شبانه روز وقت مذاکره کنندگان ما را گرفت و همان دولتی که بعد از ۱۲ سال فشار بر ملت ایران در برابر منطق مستحکم دپیلمات‌های ما سر فرود آورد و به یک قراردادی تن داد و آن را امضا کرد که به نفع همه منطقه و جهانیان بود عین داستان صدام تکرار شد.

وی تصریح کرد: دو مرتبه متجاوزی دو مرتبه فردی که به هیچ یک از قوانین و مقررات بین‌المللی احترام نمی‌گذارد در برابر تعهدش در یک امضا و توافق چند جانبه که با تائید سازمان بین‌المللی و شورای امنیت توافق بین‌المللی شده است این توافق را زیر پا گذاشته است.

تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.