زمان دقیق استیضاح کرباسیان در مجلس مشخص شد
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از تعیین زمان دقیق جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در پارلمان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، جلسه استیضاح آقای کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی یکشنبه هفته آینده(۴ شهریور) در صحن پارلمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۸ مرداد؛ اعلام وصول استیضاح "کرباسیان" در مجلس

وی افزود: آقای کرباسیان وزیر اقتصاد در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس برای حضور در جلسه علنی روز یکشنبه آینده(۴ شهریور) مجلس جهت برگزاری استیضاح اعلام آمادگی کرد و پس از موافقت اعضای هیئت‌رئیسه و تصویب آن در این هیئت‌، مقرر شد که وی در روز یکشنبه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در مجلس حضور یابد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور یک ساعت فرصت دارد تا در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد از برنامه‌ها و عملکرد وی دفاع کند، بنابراین در نامه‌‌ای، از آقای روحانی برای حضور در جلسه استیضاح آقای کرباسیان دعوت کرده‌ایم، اختیار حضور در مجلس با آقای روحانی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.