برخی مدارس اهواز، پروتکل‌های بهداشتی را بهتر اجرا کنند
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: به رغم زحمات زیاد آموزش و پرورش در پیشگیری از کرونا، اما پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مدارس شهرستان اهواز باید بهتر اجرا شود.

سیدمجید صالحی امروز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونای شهرستان اهواز با اشاره به اینکه برای پیشگیری از کرونا حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است، افزود: دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند باید در خانه بمانند و به مدرسه مراجعه نکنند و به صورت غیرحضوری آموزش ببینند.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری اهواز، وی در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا راه‌اندازی موکب برای اربعین در اهواز ممنوع اعلام شد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی جلسات مختلفی با مواکب و مداحان برگزار کردند و این جلسات و پیگیری‌ها ادامه دارد.

صالحی ادامه داد: هیچ اداره، نهاد و دستگاه اجرایی مخالف برگزاری مراسم نیست و همه به اعتقادات پایبند هستند و با توجه به خطرات کرونا باید مراقبت کنند و به افرادی که توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تذکر داده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در خصوص متکدیان سطح شهر نیز گفت: جلسه ساماندهی متکدیان روز گذشته در فرمانداری اهواز برگزار و برای ساماندهی آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

صالحی در ادامه با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی از مناطق شهرستان اهواز گفت: رفع مشکل آب شرب اولویت دارد؛ جلسات اختصاصی برای رفع این مشکل در فرمانداری برگزار شد و رفع مشکل آب شرب با جدیت در حال انجام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.