آموزش حضوری در مدارس اصفهان ۳۰ درصد است/ بحث تعطیلی مدارس مطرح نیست
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: آموزش حضوری در مدارس استان ۵۰ درصد و در اصفهان ۳۰ درصد است و به همین دلیل نگرانی بابت شلوغی کلاس ها نداریم.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت کنونی مدارس اظهار کرد: خوشبختانه از نظر آموزشی شرایط بدی نداریم چراکه سعی کردیم مدارس را به امکانات بهداشتی مجهز کنیم و از طرفی هم اختیار را بر عهده والدین گذاشتیم که هم می توانند حضوری و هم غیر حضوری و یا ترکیبی از هر دو به آموزش فرزندان خود اهتمام کنند.

وی افزود: هم اکنون مدارس استان با ظرفیت ۵۰ درصدی به شکل حضوری خدمات ارائه می دهند و در عین حال آموزش و پرورش برای همین ظرفیت ۵۰ درصدی به شکل نوبتی یا گردشی کلاس ها را برگزار می کند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بنابراین نگرانی بابت شلوغ شدن کلاس ها نداریم و در اصفهان نیز آموزش حضوری در مدارس ۳۰ درصد است.

غلامی تصریح کرد: تا کنون موردی از کرونا در مدارس استان اصفهان گزارش نشده است. دانش آموزان هم جمعی از جمعیت استان هستند و به همان نسبتی که درگیری کرونا را با سایر قشرها داریم به همان نسبت هم ممکن است در بخش آموزش درگیری داشته باشیم. البته مبتلایان در بخش آموزش و پرورش را مانند سایر صنوف داریم.

وی گفت: اولویت اول در تمام مدارس این است که شیرهای آب پدالی شوند اما اعتبارات محدود است اما بخش عمده ای از مدارس پدالی شده اند و در دو ماه آینده مدارس دیگر هم به این سیستم تجهیز می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: به هیچ وجه بحث تعطیلی مدارس مطرح نیست چون مشکل خاصی در مدارس و مباحث آموزشی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.