ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در تشریح جزئیات آمار ابتلا و فوت در استان بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۹ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان روز پنجشنبه و یک نفر نیز سه شنبه فوت کرده که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است و در رده سنی ۵۸ تا ۷۸ سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۳۹۵ مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۵۹۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: با بستری شدن ۱۵۵ نفر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ظرفیت این بیمارستان در حال تکمیل شدن است.

این مسئول تصریح کرد: شرکت در مراسمات عروسی و عزا موجب افزایش تعداد مبتلایان خواهد شد که این امر بسیار نگران کننده خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.