پرداخت ۱۷ میلیاردی تسهیلات جبران خسارت کرونا در سوادکوه
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه گفت: پرداخت ۱۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای خسارت دیده از کرونا توسط بانک ها آغاز شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران، حمیدرضا شهابیان گفت: ۱۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای مرغ گوشتی، مرغ مادر و واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا در شهرستان سوادکوه درنظر گرفته شد که روند معرفی و پرداخت آن به متقاضیان توسط بانک ها آغاز شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه ادامه داد: این تسهیلات به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای خسارت دیده بخش کشاورزی توسط ۳ بانک عامل شهرستان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه "کارا" است چراکه در غیر اینصورت نمی توان از این خدمت بهره مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاه های مرتبط با کارگاه خسارت دیده به بانک معرفی شوند.

شهابیان اظهار کرد: تعداد ۲ مورد از این واحدها تسهیلات را دریافت، ۵ واحد مصوب شده، ۱۵ واحد در حال بررسی در شعبات بانک و ۳ واحد در حال بررسی در استان است.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است که بسته به شرایط از ۱۲ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر نفر پرداخت خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.