چند بیمار کرونایی در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان ۲۰۷ نفر می باشند.

دکتر "مهدی شفیعی" عصر امروز سه شنبه دهم تیرماه در جمع خبرنگاران درباره اخرین وضعیت مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در استان کرمان گفت: ۵۸ نفر موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان بوده که از این تعداد ۱۹ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۸ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴ مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

وی تعداد فوتی های قطعی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه هر ۶ نفر فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می باشد که با احتساب این نفرات، مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون (سه شنبه دهم تیرماه) به ۱۶۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمات تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان را ۲۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این ۲۰۷ نفر، ۷۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۹ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان می باشد.

شفیعی خاطر نشان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۱۶۷۷مورد رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.