خسارت ۴ هزار میلیارد تومانی کرونا به اقتصاد البرز
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شیوع ویروس کرونا به البرز بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه چهارم تیرماه در نشست خیرین امنیت ساز استان با اشاره به اینکه هرچند البرز پیک اول شیوع بیماری کرونا را گذرانده ولی از ۱۴ خرداد شاهد افزایش مراجعان به بیمارستان‌ها و تلفات ناشی از این بیماری هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر پرسنل بیمارستان‌ها بسیار خسته هستند به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود برای پیشگیری از ابتلای بیشتر به این بیماری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کرونا به رسته‌های مختلف شغلی در استان آسیب زیادی زده ادامه داد: شیوع این ویروس بیش از چهار هزار میلیارد تومان به استان خسارت زده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) توضیح داد: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که تا دچار خدشه نشوند کسی قدردان آنها نیست.

شهبازی با بیان اینکه خوشبختانه در استان البرز هماهنگی و همکاری بین مسئولان رده های مختلف فراوان است، افزود: تاکنون تمام رسانه‌های استان، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولان برای آگاهی بخشی به مردم در زمان شیوع کرونا، همراهی بسیار خوبی داشتند.

این مسئول با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع خیرین سلامت ساز در البرز اضافه کرد: ایجاد این مجمع می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌ها و دغدغه‌های استان منجر شود.

استاندار البرز توضیح داد: ایجاد این مجمع طبق منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور است از این رو همراهی لازم را برای تشکیل آن خواهیم داشت.

وی گفت: مردم با این تعامل و اتحاد حاکم، به این باور رسیده اند که مسئولان برای بهبود شرایط به صورت برنامه محور و ساختار یافته در حال فعالیت هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.