استقرار ۳۰ هزار دانشجوی واحد تهران مرکزی در مجتمع امام‌خمینی (ره) سوهانک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مرکز آموزشی امام‌خمینی سوهانک، حدود ۳۰ هزار دانشجو از ۶ دانشکده مختلف دانشگاه آزاد مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۳‌خرداد) در حاشیه بازدید از مجموعه دانشگاهی امام‌خمینی(ره) سوهانک در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه فعالیت این مجموعه گفت: این مجتمع متعلق به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بود. سال‌های قبل در زمان مدیریت مرحوم هاشمی مذاکراتی درباره واگذاری آن به دانشگاه آزاد صورت گرفته بود ولی بنا به دلایلی توافق قبلی مسکوت ماند.

بیشتر بخوانید

دانشگاه آزاد اسلامی «مجتمع سوهانک» را تحویل گرفت

وی افزود: با روی کار آمدن مدیریت جدید، توافقات قبلی به جریان افتاد و با دستور آقای دکتر ولایتی به منظور رفاه حال دانشجویان این مرکز خریداری شد.

به گفته رهبر، مجموعه آموزشی سوهانک علاوه بر دارا بودن فضای آموزشی ایده‌آل، دارای مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی مجهز است و دانشجویان می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.

وی افزود: توافقنامه جدید حدود ۳ ماه پیش با مدیران کمیته امداد انجام شد و در هفته‌های اخیر نیز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) تغییر و تحولات لازم انجام شد. امروز حراست کمیته امداد به شکل کامل مسئولیت‌ها را به حراست دانشگاه آزاد تحویل داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در این مرکز آموزشی حدود ۳۰ هزار دانشجو از ۶ دانشکده مختلف دانشگاه آزاد که پیش از این در ۱۲ ساختمان در مرکز شهر مستقر بودند، حضور خواهند داشت. این مجموعه برای سال تحصیلی مهرماه سال جاری برای استفاده اساتید و دانشجویان دانشگاه آماده می‌شود.

وی افزود: این مجموعه علاوه بر کلاس‌های آموزشی، دارای مراکز تخصصی ویژه اساتید از جمله آزمایشگاه‌های تخصصی و محیط اداری برای استقرار ریاست واحد تهران و دانشجویان واحد تهران مرکز خواهد بود.

رهبر با اشاره به برنامه‌های آموزشی دانشگاه آزاد برای سال جدید تحصیلی گفت: آمایش رشته‌ها و قطب بندی‌های علمی آغاز شده و هر کدام از واحدهای دانشگاهی ما یک قطب علمی را در اختیار گرفته‌اند تا آنرا تقویت کنند از سویی دیگر ارتباط با صنعت و دانشگاه‌های دیگر در دستور کار این قطب‌های دانشگاهی قرار گرفته و این امر برای ارتقای سطح آموزش و پژوهش دانشگاه برنامه ریزی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.