اقدامات دانشجویان جهادگر علوم پزشکی اهواز برای مقابله با کرونا
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید شیلد (محافظ صورت) و ماسک گفت: روزانه ۳۰۰ شیلد در این کارگاه تولید می شود و به زودی بخشی از آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی توزیع می شود و کارگاه تولید ماسک نیز با ظرفیت تولید روزانه هزار و ۵۰۰ ماسک راه اندازی شده است.

محمدحسین ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز کادر درمان به شیلد (محافظ صورت) و تجهیزات حفاظتی، دانشجویان جهادگر بسیجی اقدام به راه اندازی کارگاه تولید شیلد کردند. روزانه ۳۰۰ شیلد در این کارگاه تولید می‌شود و به زودی بخشی از آن در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌شود. هزینه تامین مواد اولیه از طریق خیرین تامین می‌شود.

وی افزود: همچنین روزانه ۲۰۰ جفت دستکش تولید می‌شود که میان گروه‌های جهادی، پمپ بنزین‌ها و دوره گردها توزیع می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک، گفت: ظرفیت تولید روزانه این کارگاه هزار و ۵۰۰ ماسک است. این ماسک ها در حاشیه شهرها و میان گروه های جهادی توزیع می‌شوند.

ساکی ادامه داد: همچنین از ۱۰ فروردین کارگاه تولید الکل راه اندازی شد که تا ۱۷ فروردین ۱۱ هزار بطری الکل تولید کرده که بخشی از آن توزیع شده و بخشی دیگر توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ بسته غذایی میان خانواده های نیازمند توزیع شده است. همچنین در ماه مبارک رمضان نیز بسته های غذایی تهیه و توزیع خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.