مردم کمتر به شعب بانک ها مراجعه کنند
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های گیلان از مردم خواست کمتر به شعب بانک ها مراجعه کنند و یادآور شد: تمام بانک ها در سطح استان شعب منتخب دارند، اما مردم برای انجام امور بانکی خود بیشتر از موبایل بانک یا ای.تی.ام استفاده کنند.

احدالله امیری در گفت وگو با ایسنا، از تعویق سه ماهه اقساط وام های قرض الحسنه خبر داد و اظهار کرد: عامه مردمی که از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کرده اند می توانند اقساط مربوط به اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ را بعدا پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ بانکی حق برداشت از حساب مشتریان بابت اقساط وام های قرض الحسنه را ندارد، تصریح کرد: بانک مرکزی کسب و کارهایی که به واسطه شیوع کرونا دچار مشکل شده اند را ذیل ۱۰ ردیف مشخص کرده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های گیلان با اشاره به عناوین ۱۰گانه بخش‌ها و رسته‌های کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده و شامل امکان بهره مندی از تعویق پرداخت اقساط می شوند، خاطرنشان کرد: اقساط بانکی این کسب و کارها به مدت سه ماه به پایان دوره بازپرداخت بدون سود و کارمزد منتقل می شود.

امیری با بیان اینکه خدمات رسانی بانک ها با توجه به کاهش یک سومی کارکنان صورت می گیرد، گفت: خدمات رسانی برای مشریان از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ هر روز است.

وی از مردم خواست کمتر به شعب بانک ها مراجعه کنند و یادآور شد: تمام بانک ها در سطح استان شعب منتخب دارند، اما مردم برای انجام امور بانکی خود بیشتر از موبایل بانک یا ای.تی.ام استفاده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.