ادامه آموزش‌های مجازی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر از ۱۶ فروردین
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، از برگزاری مجدد آموزش‌های مجازی دانشجویان در راستای پیشگیری از وقفه آموزشی، در این دانشگاه خبر داد.

مسعود نصری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا از اسفند۹۸ و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری اجرا شد، برای پیشگیری از ایجاد وقفه آموزشیِ دانشجویان از نیمه دوم اسفند۹۸، کلاس‌های آنلاین و آفلاین آموزشی در واحد شاهین‌شهر برگزار شد.

وی، با تاکید بر راه اندازی سامانه LMS در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، افزود: اساتید و دانشجویان می‌توانند با بهره‌گیری از این سامانه کلاس‌های غیرحضوری و مجازی خود را در پایان تعطیلات نوروز، از ۱۶ فروردین، مجددا آغاز کنند، همچنین، امکان تدریس مجازی، ارائه تمرینات و رفع اشکال درسی اساتید دروس نظری و ارتباط مستمر آنان با دانشجویان از طریق این سامانه مقدور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اشاره به تشکیل کمیته آموزش مجازی، خاطرنشان‌ کرد: کمیته‌ آموزش مجازی متشکل از مدیر آموزش مجازی و کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به منظور پایش فعالیت استادان و پشتیبانی از سامانه LMS تشکیل شده‌است.

نصری، با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان نقش موثری در تسهیل و تسریع دستیابی کشور به نیازهای کنونی ایفا می کنند، اظهار کرد: اهداف شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه‌ها، در دوران کرونا دستیابی به ابزار دقیق در شناسایی بیماری، یافتن راه‌های جلوگیری از شیوع و کشف روش‌های مبارزه با آن است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با بهره‌گیری از رشته‌های مطالعات فرهنگی به دنبال دستیابی به راه‌های موثر در فرهنگسازی با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کووید۱۹ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.