طرح مشاوره تلفنی رایگان ویژه سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا
سامانه مشاوره تلفنی رایگان ٤٥٢٩٨ از سوی مرکز "سلامت روان رویین "جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای حفظ  سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، فرج حسینیان، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجاد شده در سطح جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و در پی آن ایجاد استرس و اضطراب و برخی مشکلات روان شناختی در بین افراد جامعه، سامانه مشاوره تلفنی رایگان جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از توان اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه هموطنان از تمام نقاط کشور می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند، ادامه داد:این سامانه بصورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و از روز اول سال جدید با همکاری ۱۰۰ نفر از روانشناسان و مشاوران به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب فعالیت خود را آغاز کرده است.

هموطنان می‌توانند از ساعت ١٠ الی ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره مند شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.