پلمب بیش از ۱۵۰ واحد صنفی غیرضروری در خوزستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تعطیلی و پلمب بیش از ۱۵۰ واحد صنفی غیر ضروری در استان خبر داد.

امیرحسین نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تصمیمات جلسه شورای تامین استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی، کلیه واحدهای صنفی غیر ضروری به ‌جز نانوایان، میوه و تره بار، مرغ و ماهی، قصابان، خواروبار فروشان و داروخانه ها باید تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های پر ازدحام، گشت مشترکی با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده دادستانی، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و به واحدهای صنفی که نسبت به این مصوبه عمل نکرده بودند، تذکرات لازم داده و در این راستا بیش از ۱۵۰ واحد صنفی نیز در استان پلمب شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به همراهی معاونین بازرسی و نظارت و امور اقتصادی و بازرگانی سازمان با این گروه نظارتی بیان کرد: گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز در قالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، نظری تصریح کرد: کلیه واحدهای صنفی که بر اساس این مصوبه فعالیت آن‌ها در حال انجام است باید موازین بهداشتی را در محل واحد خود رعایت کنند، در غیر این‌صورت از ادامه فعالیت آن ها نیز جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان افزود: بر خود لازم می دانم از اصناف غیر ضروری که تمکین و همکاری لازم را داشته اند و نسبت به تعطیل نمودن واحدهای صنفی خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

وی در خاتمه از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.