ضریب اشغال مراکز اقامتی زنجان به صفر رسیده است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی این استان به صفر رسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند با اشاره به تعطیلی مراکز بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و مهمان‌سراهای ادارات دولتی در استان، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر واحدهای اقامتی استان نیز با محدودیت در پذیرش مسافر مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تاسیسات گردشگری استان زنجان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تخلف در مراکز تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان دریافت نشده است.

ارجمند با تاکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، ادامه داد: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۴۳۳۰۳۳۳۰۰ و ۰۹۶۲۹ گزارش دهند.

وی با اشاره به کاهش بسیار زیاد سفرها در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: بدون شک ماندن در خانه، نرفتن به سفر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.