فعالیت سه کارگاه تولید ماسک در زنجان
مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان گفت: در حال حاضر کارگاه تولید ماسک وابسته به این موسسه فعالیت می‌کند.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سابقه فعالیت ۱۲ ساله موسسه معبر آسمانی در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در این موسسه چندین گروه خیریه و سازمان مردم‌نهاد در راستای کمک به ایتام، تهیه جهیزیه و غیره فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا، چند گروه در این موسسه برای کمک به مردم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که تا کنون توانسته‌اند ۳۰۰۰ بسته بهداشت و سلامت شامل مایع‌ ظرف‌شویی، دست‌شویی، وایتکس، دستکش و ماسک را تهیه، بسته‌بندی و توزیع کنند.

وی با اشاره به قرار دادن مایحتاج ضروری برای عید در بسته‌های بهداشت و سلامت توزیع‌ شده، افزود: علاوه‌ بر بسته‌های بهداشت و سلامت توزیع‌ شده، ۷۰۰ بسته ارزاق عمومی به قیمت ۲۰۰ هزار تومان شامل برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی و غیره نیز توزیع شد. علاوه‌ بر آن ۳۰۰ بسته سلامت و بهداشت نیز در مناطق محروم شهر و در شهر قیدار و حتی در برخی روستاها توزیع شده است.

هادی‌نژاد از فعالیت سه کارگاه تولید ماسک در موسسه معبر آسمانی زنجان خبر داد و تصریح کرد: سه کارگاه تولید ماسک در سه نقطه شهر زنجان اقدام به تولید ماسک کرده که این ماسک‌ها در بین افرادی که بر اساس الزام شغلی باید بیرون از خانه باشند، توزیع‌ شده است.

مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان یادآور شد: این موسسه در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری با ماشین سمپاش خود موسسه همکاری داشته و هر شب معابر پرتردد را ضدعفونی و گندزدایی می‌کند.

وی با اشاره به کمک خیران، خاطرنشان کرد: خیران کمک‌های زیادی به تداوم فعالیت‌های این موسسه دارند و کمک آنان از مبالغ جزئی شروع‌ شده و در روزهای اخیر فرد خیری مبلغ ۲۳ میلیون تومان را برای انجام امور خیریه به موسسه کمک کرده است. همچنین قرارگاه اجرایی ستاد فرمان امام (ره) نیز به مجموعه‌هایی که فعالیت‌های انسان‌دوستانه در زمینه مبارزه با بیماری کرونا داشته‌اند، کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.