اطلاعیه مرکز حقوقی نهاد ریاست جمهوری:"اوضاع تحت کنترل است"
مرکز امور حقوقی بین المللی نهاد‌ ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای سرقت اسناد و مدارک شعبه لاهه را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مرکز امور حقوقی بین‌المللی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با تکذیب سرقت اسناد و مدارک شعبه لاهه اعلام کرد: در بامداد چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۷ بخشی از ساختمان اجاری محل استقرار شعبه لاهه، مورد سرقت قرار گرفته و کمی بیش از یکصدهزار یورو که برای امور جاری شعبه مورد استفاده بوده، به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید

سرقت از دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری در لاهه تایید شد

این مرکز افزوده است‌: سارق یا سارقین کار را ناتمام رها کرده و با بجاگذاشتن مقداری از وسایل خود و مقداری از وجوه سرقتی، محل را ترک کرده‌اند.

مسئولان شعبه بلافاصله پس از اطلاع مراتب را به پلیس گزارش کردند و ماموران پلیس هم در محل حضور یافتند و با بررسی تخصصی و فنی محل و آثار به جا مانده از سارقین، گزارش های لازم را تهیه نمودند و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

ضمنا همزمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز در جریان قرار گرفته و اقدامات لازم را انجام دادند و اوضاع تحت کنترل است.

این گزارش می‌افزاید به موجب بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده مطابق با واقع نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.