پناهیان: رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه مثل امروز "مردنی" نبوده است/سازش‌کار نباشد، تحریم‌ اضافه نمی‌شود
یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت امروز رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی هیچگاه مثل امروز مردنی نبوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در تجمع مردمی و دانشجویی که در اعتراض به کشتار مردم فلسطین و انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: اسلام دین صلح است، مسلمانان کوتاه آمدن را بلدند اما زمانی که کوچکترین روزنه‌ای برای پیروزی و اثبات حق نباشد.

وی افزود: زمانی که کوتاه آمدن زمینه‌ای برای قوت گرفتن مسلمانان باشد آنها از این حربه استفاده می‌کنند اما نه در زمانی که اسلام قدرت برتر است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت امروز رژیم اشغالگر قدس، گفت: رژیم صهیونیستی در تاریخ بشریت هیچ زمانی مانند امروز ضعیف، مردنی و مضمحل نبوده است. در چنین شرایطی اگر مسلمانان در برابر باطل کوتاه بیایند در قیامت بیشتر مواخذه می‌شوند .

پناهیان در ادامه سخنان خود با اشاره به رفتارهای دولتمردان آمریکا افزود: رفتارهای مضحک ترامپ وجریان استکبار را به این دلیل می‌دانیم که آنها نیز خود می‌دانند که به پایان عمر خود نزدیک شدند لذا از کارهای عقلانی دست کشیده‌اند. البته آنها هیچ وقت اهل عقل و تدبیر نبودند.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز ما سازشکاری است، گفت: اگر سازشکاری در بین سیاسیون جامعه ما نباشد نه تنها ذره‌ای به تحریم‌ها اضافه نمی‌شود بلکه تحریم‌های موجود نیز ضعیف می‌شود. آنها به بهانه و به امید همین سازشکاران فشار آوردند. البته مردم روزی از این سازشکاران انتقام خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: تا دولت اولیه بعد از انقلاب زمزمه سازش سرداد اولین تحریم‌ها را علیه ایران ایجاد کردند در اواخر دوران دفاع مقدس تا زمزمه سازش شنیده شد شهرهای ما را با بمب‌های شیمیایی بمباران کردند. آمریکا غلط می‌کرد که به هواپیمای مسافربری ما حمله کند مگر اینکه زمزمه سازش را از داخل کشور نشنیده بود.

پناهیان گفت: آنها در انتخابات مختلف هرجا صدای سازش را شنیدند جری‌تر شدند و بعد از برخی اقدامات در انتخابات تحریم‌های دور بعد به بهانه هسته‌ای آغاز شد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.