امین‌زاده:هزینه‌های کلانی در عرصه انتخابات صرف می‌شود
معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم گفت: اگر مردم انتخاب آگاهانه نداشته باشند، خرج پول و هزینه‌های گزاف و نیز داشتن پول بیشتر جای خود را به شایسته سالاری و کارآمدی می‌دهد.

الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم، پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: در انتخابات مجلس معمولا سابقه فرد و تعهدش به نظام و اینکه چقدر بتواند با تمام قوا در خدمت مردم باشد، باید ملاک نظر قرار گیرد، چون مجلس جایگاه خاصی دارد و متفاوت با دیگر قواست.

وی افزود : مجلس دارای جایگاه خاصی برای قانونگذاری و نظارت است و باید فردی که در این جایگاه قرار می‌گیرد، می‌بایست برای پیشبرد امور قانونگذاری و نظارت آمادگی کامل داشته باشد، نه اینکه به فکر منافع شخصی باشد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم با بیان اینکه آمادگی برای حل مشکلات کشور و همین طور نظارت و قانونگذاری مؤثر جزو ملاک‌های اصلی کاندیداهای انتخابات مجلس است، نقش پول را در این زمینه رد کرد و گفت : کاندیدای نمایندگی مجلس می‌بایست توانمندی‌های واقعی خود را به مردم معرفی کند، نه اینکه با صرف هزینه‌های میلیاردی در آراء مردم تأثیر بگذارد، خرج پول در این حوزه، توهین به شعور و رأی مردم است.

امین زاده تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که چهره های کارآمد را برای این دوره از انتخابات مجلس شناسایی کنند، نه چهره‌هایی که بیشتر پول خرج می‌کنند.

وی ادامه داد :اگر مردم انتخاب آگاهانه نداشته باشند، خرج پول و هزینه‌های گزاف و نیز داشتن پول بیشتر جای خود را به شایسته سالاری و کارآمدی می‌دهد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم اضافه کرد : اگر نقش پول در انتخابات مجلس نادیده گرفته شود و مردم نیز انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند، شاهد این خواهیم بود که در مجلسی بر سر کار خواهد آمد که واقعا در رأس امور خواهد بود.

امین زاده در پایان ضمن استقبال از اعلام هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی‌اش، خاطر نشان کرد : اگر فردی بتواند خودش را به مردم اثبات کند و راه‌‌هایی هم به مردم نشان دهد که به شایستگی‌های او پی ببرند، بهترین راه برای تبلیغات است، اما متأسفانه شاهد صرف هزینه‌های کلانی در عرصه انتخابات هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.