توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره آخرین وضعیت روز دوم ثبت‌نام داوطلبان مجلس
حسن بیگی گفت: تا این لحظه استان تهران رتبه اول را در تعداد افراد ثبت‌نام کننده برای نمایندگی مجلس دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار تهران پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۱۱ آذر) در حاشیه بازدید از ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: افرادی که روز گذشته ثبت نامشان در کل کشور نهایی شده، ۷۸۹ نفر بودند که از این تعداد ۲۱۴ داوطلب در استان تهران ثبت نام کرده‌اند که این استان رتبه اول کشور را داشته است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۹ درصد خانم بودند و ۸۱ درصد هم از آقایان بودند.

معاون سیاسی فرماندار تهران در مقایسه آماری بین ثبت نام از داوطلبان در روز در دوره های نهم و دهم با دوره یازدهم مجلس، گفت :در مجلس نهم روز اول، ۲۷ نفر ثبت نام داشتیم که از این تعداد ۷ درصد خانوم بودند و ۹۳ درصد آقایان بودند و در مجلس دهم نیز، در روز اول ثبت نام ۹۴ نفر ثبت نام کردند که ۱۴ درصد خانم ها و ۸۶ درصد هم آقایان بودند.

حسن بیگی تصریح کرد: در روز دوم تا این لحظه در ستاد ثبت‌نام از داوطلبان از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر، ۳۰ نفر قطعی ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی فرماندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ نیز تا روز ۱۶ آذر ادامه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.