کدام بخش‌ها در اصلاح‌ساختار بودجه دچار تغییر می‌شود؟
عضو هیئت‌رئیسه مجلس توضیحاتی درباره نحوه اصلاح ساختار بودجه کشور ارائه کرد.

بهروز نعمتی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست اخیر مجلس و دولت درباره اصلاح ساختار بودجه کشور، گفت: جمع‌بندی‌های در این جلسه انجام شد و به محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه شد تا بر اساس آن ساختار بودجه اصلاح شود.

توضیحات لاریجانی درباره اصلاح ساختار بودجهجزئیات اصلاح ساختار بودجه از زبان وزیر اقتصادوی با بیان اینکه در جلسه غیر علنی اخیر دولت و مجلس نیز مطرح شد که قوه مجریه برخی اقدامات را به صورت فوری درباره اصلاح ساختار بودجه انجام دهد، افزود: به طور مثال نباید بگذاریم پروژه‌های عمرانی متوقف شود که در جلسه غیرعلنی مجلس نیز قرار بر این شد تا این پروژه‌ها به مانند سال گذشته تا پایان شهریورماه ادامه پیدا کند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: قرار بر این است تا دولت و به ویژه سازمان برنامه و بودجه کف و سقف بودجه را تعیین کند و سپس به مجلس گزارشی را ارائه کند که قوه مقننه نیز بر اساس آن اصلاحاتی را در ساختار بودجه اعمال کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه در بحث ساختار و اجرا اجتناب‌ناپذیر است، اضافه کرد: بحث درآمدها و هزینه‌ها در دوران تحریم، دریافت مالیات و عواض و نحوه واگذاری پروژه‌ها از موضوعاتی است که قطعاً در اصلاح ساختار بودجه دچار تغییراتی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.