تکرار/نماینده مجلس: دولت لایحه تعیین تکلیف ارز دیجیتال را به مجلس ارائه دهد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هرچه سریع‌تر لایحه تعیین تکلیف ارز دیجیتال را به مجلس ارائه دهد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به توسعه استفاده از ارز دیجیتال «بیت‌کوین» در کشورهای مختلف، اظهار داشت: تا زمانی که قوانین مدونی در حوزه استفاده ارز دیجیتال تصویب نشود راه‌اندازی مزارع بیت‌کوین جز ضرر برای اقتصاد کشور سودی در بر نخواهد داشت.

لاریجانی: استخراج بیت کوین از برق صنعتی خلاف قانون استآیین‌نامه اصلاح تعرفه‌های برق تولید کنندگان ارز دیجیتال تدوین می‌شودنماینده مجلس: دولت لایحه تعیین تکلیف ارز دیجیتال را به مجلس ارائه دهدوی با بیان اینکه بهتر است دولت هرچه سریعتر لایحه تعیین تکلیف ارز دیجیتال را به مجلس ارائه دهد، افزود: باید ابتدا زیرساخت‌های لازم در حوزه قوانین قوه مقننه و قوه قضاییه ایجاد شود و سپس وارد فضای ارز دیجیتال شویم. تا زمانی که سازوکار دقیق و اجرایی استفاده از ارز دیجیتال ابلاغ نشود، گسترش بازار فعالیت‌های آن اشتباهی بزرگ است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز اینکه لازم است تا فواید و مضرات استفاده ارز دیجیتال در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز بررسی شود، تصریح کرد: لازم است نشست مشترکی بین مجلس، دولت و قوه قضاییه برگزار و قوانین مدونی در این باره تصویب شود و سپس مردم به استفاده از ارز دیجیتال روی آورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.