پیشنهاد یک نماینده برای لغو تعطیلی مجلس جهت بررسی افزایش حقوق کارمندان
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا تعطیلات دو هفته‌‌ای پیش روی مجلس برای بررسی علل افزایش نیافتن حقوق کارمندان، لغو شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجیدلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ تیر) پارلمان در تذکری آییننامه‌ای به بند ۱۱ ماده ۲۲ استناد کرد و گفت: مجلس در جریان تصویب قانون بودجه سال ۹۸، حدود ۱۴ میلیارد دلار برای کمک به مردم و تأمین کالاهای اساسی ارزان‌تر مصوب کرد تا رفاه مردم فراهم و این رفاه عمومی در راستای عدالت و مساوات دنبال شود، اما با گذشت ۳ ماه هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.

وی افزود: افزایش حقوق کارکنان نیز علیرغم مصوبه مجلس به نتیجه قطعی نرسیده، بنابراین بهتر است دو هفته تعطیلات پیش روی مجلس لغو شود تا بتوانیم مسائل را در مجلس رسیدگی و رصد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر،گفت: مجلس وظیفه خود را انجام داده و دولت نیز پیگیر اجرای مصوبات است، اما اگر پیشنهادی برای پیگیری این مصوبات دارید، ارائه کنید تا از طریق آن بتوانیم موضوعات را به سرانجام برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.