تذکر نمایندگان به وزیر کشاورزی برای برخورد قاطع با مافیای تراریخته در ایران
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره جلوگیری جدی و عملی از ورود و کشت محصولات سرطان‌زای تراریخته و برخورد قاطع با مافیای تراریخته در ایران را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۲۷ خرداد) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

تکلیف مجلس به دولت برای ارائه گزارش سالیانه به پارلمانمشارکت نمایندگان مجلس در رأی‌گیری‌ها مشخص شد+ اسامیبیانیه نمایندگان مجلس برای پیروزی‌های تیم ملی والیبالیک نماینده مجلس: مردم روستاها برای آنتن‌دهی تلفن همراه بالای کوه می‌روند**تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی، نیرو و صنعت و معدن و تجارت: لزوم تسریع در توزیع سربرگ کوپن ارزاق عمومی از محل ۱۴ میلیارد تخصیص‌یافته از طرف مجلس.

** تذکر قاضی‌پور و محجوب به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در اجرای جزء (۱) بند (۹) ماده (۵۹) برنامه ششم توسعه.

**تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد: ضرورت تسریع در نظارت بر بانک‌های خصوصی و دولتی بابت سود بانکی اعمال‌شده بر وام‌ها.

**تذکر به وزیر دفاع: لزوم تسریع در حل بیمه درمانی و عمر رزمندگان معسر.

**تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: علت حمایت استاندار گیلان از فتنه‌گران.

**تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت پیگیری جدی در مورد وضعیت نابسامان و عدم ثبات قیمت نهاده‌های دام و طیور.

**تذکر یعقوب شیویاری نماینده میانه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: علت عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در برخی روستاها، شهرها و جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز.

**تذکر عین‌الله شریف‌پور نماینده ماکو، چالدران، پلدشت، شوط به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم پیگیری جدی در مورد اعمال فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری.

**تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: اقدام عاجل برای خرید تضمینی و حل مشکل فروش بیش از ۳۰۰هزار تن گوجه‌فرنگی تولیدی مازاد در استان اردبیل.

**تذکر ولی داداشی نماینده آستارا به وزیر اقتصاد: علت تخریب انبارهای عمومی گمرک آستارا توسط گمرک ایران.

**تذکر روح‌الله بابایی صالح نماینده بوئین‌زهرا به وزیر صنعت، معدن و تجارت: انحصاری کردن صادرات شیشه به‌نفع تولید‌کنندگان که منجر به تعطیلی و تعدیل پرسنل شرکت‌های بازرگانی می‌شود.

**تذکر احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان و حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و بهارستان به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری جدی و عملی از ورود و کشت محصولات سرطان‌زای تراریخته و برخورد قاطع با مافیای تراریخته در ایران.

**تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور: علت عدم اجرای مصوبه مجلس در مورد رتبه‌بندی فرهنگیان.

**تذکر حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و بهارستان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پیگیری جدی در خصوص مرمت و آسفالت اتوبان تهران ــ ساوه. همچنین تذکر به وزیر کشور: علت عدم سازماندهی مقر نیروی انتظامی رباط‌کریم و ایجاد ناامنی در بهارستان و پرند.

**تذکر علی‌محمد شاعری نماینده بهشهر، نکا، گلوگاه به رئیس جمهور: تاکنون ۲.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و فقط ۸۰ درصد پول آن به گندمکاران پرداخت شده و حدود ۲۰ درصد بدهی هنوز پرداخت نشده است.

**تذکر علیم یارمحمدی نماینده زاهدان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تأمین برخی داروهای ضروری و خاص به‌ویژه انسولین در شهر زاهدان.

**تذکر سیدمهدی مقدسی نماینده اراک، کمیجان، خنداب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: هشدار جدی، چرا برخی از افراد صاحب‌نفوذ به‌دنبال واردات بیش از ۳ هزار واگن باری لبه‌بلند از خارج از کشور هستند.

**تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: چرا علی‌رغم تکالیف و سند الزامات مربوط به شبکه ملی اطلاعات کشور مبنی بر ایجاد شبکه خوداتکاء و ایمن در برابر تهدیدات بیرونی و درونی در تمامی ابعاد اخیر نسبت به تجهیزات مخابراتی چینی وزارت ارتباطات تاکنون برنامه مناسبی در راستای بومی‌سازی و کاهش نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه ملی اطلاعات به محصولات خارجی انجام نداده است.

**تذکر علی وقف‌چی نماینده زنجان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در تدوین و ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرای قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی.

**تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی: عدم انجام وظایف توسط وزارت تعاون.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.