لاریجانی: معامله قرن&#۱۶۰;به‌ بی‌هویتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی و انقلابی خود را نشان دادند و معامله بزرگ قلابی قرن را به معادله بی‌هویتی رژیم صهیونیستی بدل کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، ۱۹ خرداد) پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر، گفت: لازم می‌دانم از حرکت گسترده و هوشمندانه ملت عزیز در روز قدس سپاسگذاری کنم که در مقابل دسیسه شیطانی اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به سرنوشت ملت فلسطین غیرت دینی و انقلابی خود را نشان دادند و معامله بزرگ قلابی قرن را به معادله بی‌هویتی رژیم صهیونیستی بدل کردند.

وی افزود: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب در مسئله فلسطین راه‌حل دقیقی را ارائه و چند روز پیش آن را مجددا طرح کردند و آن رجوع به آراء ملت فلسطین است که از چند جزء تشکیل شده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: در مسئله فلسطین همه اطراف و سازمان ملل به راه‌حل دموکراتیک همه‌پرسی تن در دهند و دیگر اینکه همه آوارگان فلسطین به وطن اصلی خود بازگردند و سوم اینکه در یک رفراندوم، همه فلسطینی‌ها اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی نسبت به حکومت آتی خود اعلام نظر کنند.

لاریجانی اضافه کرد: چهارم اینکه در حکومت مورد نظر ملت فلسطین که با آراء اکثریت آنان تشکیل می‌شود، نسبت به یهودیان انتقال یافته به این سرزمین تصمیم‌گیری شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.