طرح مجلس برای اصلاح ساختار دخل و خرج دولت
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفته است اگر دولت برای اصلاح ساختار بودجه لایحه ارائه نکند نمایندگان در همین زمینه طرحی را ارائه می‌کنند.

اسدالله عباسی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات مجلس برای اصلاح ساختار بودجه، گفت: از طرف هیئت‌رئیسه به کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام شده تا در اینباره جمع‌بندی داشته باشند و نظرات کارشناسی خود را به این هیئت‌ ارائه کنند.

وی با بیان اینکه قرار بر این شده تا کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها سناریوهای در زمینه اصلاح ساختار بودجه تدوین و در صحن علنی پارلمان ارائه کنند، ادامه داد: اگر دولت در روزهای آینده برای اصلاح ساختار بودجه لایحه‌ای به مجلس ارائه نکند با توجه به سناریوهای که تدوین می‌شود، نمایندگان طرحی را آماده خواهند کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اعلام اینکه کمیسیون برنامه و بودجه نیز در حال تدوین طرحی است تا در ساختار بودجه سال ۹۹ (سال آینده) تغییراتی ایجاد شود، افزود: البته امکان اینکه تغیراتی در بودجه سال ۹۸ نیز رخ دهد وجود دارد باید منتظر ماند و دید دولت برای اصلاح ساختار بودجه چه برنامه‌ای دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه ساختار فعلی بودجه کشور پاسخ‌گوی نیازهای کشور نیست، اضافه کرد: انتظار مجلس این است که دولت هرچه سریعتر لایحه‌‌ای در زمینه اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه کند تا مشکلاتی که در رائه طرح وجود دارد به وجود نیاید.

عباسی از جلسه مشترک دولت و مجلس درباره اصلاح ساختار بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً این نشست پس از ماه مبارک رمضان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.