وکیلی: تروریستی خواندن سپاه خودکشی ترامپ است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: امروز حس حقارتی که ایران به آمریکا و ترامپ در آسیای غربی تحمیل کرده او را وادار به خودکشی و قانون‌ستیزی بین‌المللی کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ) قوه مقننه با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌‌های تروریستی از سوی ایالات متحده، گفت: امروز شاهدیم دولتمردان قلدر آمریکا در اقدامی خصمانه و خلاف نظام بین‌الملل یکی از بازوان دفاعی و امنیتی ایران را با اتهامات واهی تحریم کردند.

کریمی‌قدوسی: ترامپ منتظر تابوت‌ تروریست‌های آمریکایی باشدوی با بیان اینکه اقدام دولت آمریکا علیه ملت ایران بی‌سابقه نیست، ادامه داد: این دولت در اقدامی مشابه ملت ایران را پیش از این نیز با سیاست‌های یک جانبه تحریم کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید براینکه ترامپ حق دارد از ملت ایران عصبانی باشد، افزود: علیرغم اینکه آمریکا ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرد امروز ناچار است برای حضور در کشور در تصرف خود یعنی عراق شبانه حضور پیدا کند و فقط در پادگانی خود را نمایش دهد این در حالی است که همه دنیا نمایش میلیونی ملت ایران در اربعین حسینی در خاک عراق به خوبی مشاهده می‌کنند که این موضوع باعث عصبانیت ترامپ است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در فضایی آرام و متناسب با الگوهای بین‌المللی در عراق حضور پیدا می‌کنند، خاطر نشان کرد: آمریکا از ارتباط دوجانبه ایران و عراق عصبانی است. امروز حس حقارتی که ایران به آمریکا و ترامپ در آسیای غربی تحمیل کرده او را وادار به خودکشی و قانون‌ستیزی بین‌المللی کرده است.

وکیلی اظهار داشت: ایران اجازه تجزیه سوریه بر اساس نقشه آمریکا را نمی دهد، همان‌گونه که اجازه تحقق نقشه آمریکا در عراق و خاورمیانه را نمی‌دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه‌های شوم آمریکا علیه خاورمیانه و ایران از اسلاف تا ترامپ دست به دست شده و ناکام مانده است، گفت: علیرغم تفاوت سلیقه و نگاه سیاسی امروز همه نمایندگان سبزپوش شدیم و پشت تریبون پیرامون یک موضوع از منظر منافع ملی به یک گونه سخن گفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.