تشریح برنامه‌های حزب اعتمادملی برای حضور در انتخابات مجلس
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:‌&#۱۶۰;علی‌رغم انتقاداتی که&#۱۶۰; به سازوکار شورای سیاست‌گذاری داریم، اما متعهد شدیم که با تمام گروه‌های اصلاح‌طلب در قالب این شورا تعامل داشته باشیم.

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین فعالیت‌های حزب متبوعش برای انتخابات سال آینده مجلس، گفت: کمیته انتخاباتی حزب که ریاست‌ آن با آقای حق‌شناس است، این روزها در حال رصد تمامی حوزه‌های انتخابیه و افرادی که سابقه کاندیداتوری در این حوزه‌‌ها را داشته‌اند، است.

وی افزود: این کمیته همچنین شرایط افرادی که در انتخابات‌های قبلی امکان رای‌آوری داشتند ولی به علت رد صلاحیت موفق به حضور در رقابت‌‌ها نشدند را نیز مورد ارزیابی قرار داده است.

قائم مقام حزب اعتمادملی خاطرنشان کرد: هدف کمیته انتخاباتی حزب این است که در جمع‌‌بندی بانک اطلاعاتی خود، توجه ویژه‌ای به نیروهای جوان داشته باشد تا میدان را برای حضور جوانان خوش‌فکر و باانگیزه در مجلس آینده فراهم کند.

انتقاد روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب به ترکیب جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان؛ "تکرار حلقه بسته"«پارلمان اصلاحات» از چه زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند؟

حضرتی درباره نحوه تعامل حزب اعتمادملی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس گفت: علی‌رغم انتقاداتی که به سازوکار شورای سیاست‌گذاری داریم، اما متعهد شدیم که با تمام گروه‌های اصلاح‌طلب در قالب این شورا تعامل داشته باشیم.

رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره روند بررسی طرح پارلمان اصلاحات در این شورا عنوان کرد: جلسات شورای هماهنگی با دستورکار تصویب بندهای اساسنامه پارلمان اصلاحات، در حال پیگیری است و تاکنون بخش زیادی از اساسنامه پارلمان نیز به تصویب اعضا رسیده اما با این حال بعید به نظر می‌رسد که روند تصویب اساسنامه پارلمان اصلاحات تا پیش از پایان سال به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.