بیانیه حزب زنان جمهوری اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حزب زنان جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حزب زنان جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم و تمامی اقشار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

پیروزی نهایی وقتی است که اسلام در همه ابعادو به همه احکامش در ایران پیاده شود و پیروزی بالاتر آن که در همه اقطار عالم، اسلام حکومت کند. اسلام مایه سعادت بشر است.

امام خمینی(ره)

امروز و در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، بر خلاف آنچه بداندیشان نظام در خیال خام خود می‌پرورانند، انقلاب اسلامی ایران در حال گذر از مرحله بسیار حساس و مهمی است.آنچه دشمن با نگاه از بیرون و تحلیل و رصد لحظه‌ای به آن دست یافته، رشدیافتگی درونی انقلاب اسلامی است و ترس از این رشد و بالندگی موجب شده با تمام توان تفکر ناامیدی و ناکارآمدی نظام را در اذهان مردم القا کند.

با عبور از مرز چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، بلوغ فکری و عملی که ثمره این رویداد بزرگ است به وضوح قابل لمس بوده و در حالیکه دشمنان نظام و انقلاب با توان حداکثری خود سعی دارند از هر سو نظام و مردم را با مشکلات معیشتی و فرهنگی از هم گسیخته و زمینه فروپاشی را فراهم آورند. مردم آگاهانه‌تر از گذشته عمل می‌کنندو گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مدظلله‌العالی)کشتی انقلاب را به جلو می‌رانند.

اینک به برکت این رشدیافتگی شاهد ظهور نسلی هستیم که اگر چه در شکل‌گیری انقلاب نقشی نداشتند، اما عاشقانه خون خود را نثار تحکیم پایه‌های اعتقادی این حرکت عظیم می‌کنند.شهدایی همچون حججی‌ها و حدادیان‌ها گواه این مدعا هستند. بدنه اجتماع امروز ایران به خوبی مفهوم انقلابی بودن را درک کرده و از اشرافی‌گری و شعارزدگی بیزار است و اساسا خدمت صادقانه را ملاک می‌داند.

در عرصه بین‌المللی نیز گویا سردمداران غربی از افول پایه‌های لرزان حکمرانی خود به خوبی آگاه شده‌اند و به هر وسیله‌ی سعی در حفظ موقعیت و جایگاه خود دارند و ابزارهای تبلیغاتی‌شان بلای جانشان شده و زمینه آگاهی مردم دنیا بیشتر از همیشه فراهم گردیده است.مردم دنیا به دنبال فرار از فقر و فحشایی هستند که برای تحکیم پایه‌های نظام سرمایه‌داری و لیبرالیستی به آنها تحمیل شده است.

در این میان اما دست و پا زدن مدعیان حقوق بشر جز رسوایی آنها نمی‌افزاید و رد پای خونریزی‌ها و قتل‌های آنها در دنیا دیگر بر کسی پوشیده نیست. عملکرد آنها به وضوح نشان می‌دهد که انسان و انسانیت برایشان هیچ مفهومی ندارد و جز به منافع خود به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشند. در این راستا، دستگیری یک بانوی مسلمان آمریکایی‌الاصل ایرانی-انقلابی، بدون هیچ دلیل و منطقی و آزار و اذیت وی از یک طر نشان از قدرت زن مسلمان انقلابی و تأثیرگذاری‌اش در دنیا دارد، به‌گونه‌ای که حقوق بشر آمریکایی را به مقابله با آن به بهای مفتضح شدنش برمی‌انگیزد و از طرف دیگر نماد پوشالی بودن ادعاهای حقوق بشر غرب است.

تجربه‌های گرانسنگی که ملت طی این چهل سال در دست و پنجه نرم کردن با مکرهای پی در پی دشمنان از جمله در هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌ها اندوخته است باید چراغ راه مسئولان قرار گیرد و آنان را از هرگونه دل بستن به قدرت‌های در حال افول غربی برای حل مشکلات بر حذر دارد. امام(ره) بستر جهاد فی سبیل‌الله را گشود و مؤمنین راستین در این بستر در رویاروییبا سختی‌ها همواره ایمان‌شان به صدق وعده الهی افزایش می‌یابد.

اکنون نیز حرمت در بستر جهاد فی سبیل‌الله در گروی ایستادگی و همراهی با ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است و این یعنی لبیک به پیام قرآن. همان طور که رهبر فرزانه انقلاب با استناد به آیه ۱۲۲ سوره هود فرمودند که رمز پیروزی انقلاب استقامت بر ارزش‌های اساسی انقلاب است. امید آن که مردم مسلمان و انقلابی بیش از پیش قدر گوهر انقلاب و اسلام و نظام اسلامی را دانسته و در حفظ و حراست از آن از هیچ کوششی دریغ نورزدند.

حزب زنان جمهوری اسلامی تقارن چهل سالگی انقلاب اسلامی با ایام پر برکت فاطمیه را به فال نیک گرفته و همراه با امت حزب‌الله در گرامیداشت ایام‌الله ۲۲ بهمن قدم‌هارا استوارتر از همیشه بر خواهد داشت که این حضور دشمن‌شکن، خود شکر نعمت بزرگ انقلاب و طلیعه پیروزی‌های بزرگ‌تر خواهد بود.

والسلام مع اتبع الهدی

حزب زنان جمهوری اسلامی ایران

بهمن ۱۳۹۷

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.