معرفی رحمانی و شریعتمداری به مجلس منطقی بود
نماینده تربت حیدریه در مجلس معتقد است معرفی شریعتمداری و رحمانی به عنوان وزرای پیشنهادی کار و صمت منطقی بوده است.

سعید باستانی، نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس از سوی رئیس‌جمهور،گفت: رئیس‌جمهور، شریعتمداری را به عنوان وزیرکار به مجلس معرفی کرده است که از ذخایر مهم کشور در بخش مدیریتی است.

وزرای پیشنهادی برنامه‌‌ مبسوط به نمایندگان ارائه کنندوی ادامه داد: برخی از نمایندگان عملکرد وی در وزارت صمت را ملاک قرار دادند که به نظر بنده درست نیست، زیرا شریعتمداری در سنوات گذشته در هر مقام و پست مدیریتی منصوب شد، موفق عمل کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه نباید مشکلات وزرات صنعت را پای آقای شریعتمداری نوشت، افزود: از بدو ورود آقای شریعتمداری، بحث انتزاع وزارت صمت مطرح بود و نتوانستند در مسائل سیاست‌گذاری ورود کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت برخی از مشکلات در وزارت صمت به شخص وزیر ارتباطی نداشت بلکه عوامل بیرونی نیز بی‌تاثیر نبود.

باستانی درباره رضا رحمانی برای تصدی وزرات صمت نیز گفت: آقای رحمانی آشنا به حوزه صنعت هستند و می‌توانند این وزارت‌خانه را به بهترین نحو مدیریت کنند. از سوی دیگر وی آشنا به مجلس، قوانین و مقررات هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نکته دیگری که حائز اهمیت است آقای رحمانی، قائم مقام در بحث تولید و معاون برنامه‌ریزی وزارت صمت بودند و به مشکلات و تنگناهای بخش صنعت و تولید تسلط کامل دارند که این خود مزیتی است که می‌تواند به نفع صنعت و تولید کشور باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.