تصویب وظایف رئیس رسانه ملی در کمیسیون فرهنگی مجلس
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب وظایف رئیس صدا و سیما در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: مواد ۲۴ گانه درباره خط‌مشی و نظارت بر صداوسیما در جلسه امروز کمیسیون تصویب شد.

وی با بیان اینکه ماده ۹ طرح اداره صدا و سیما بررسی شد، ادامه داد: در این بند وظایف رئیس سازمان در ۱۱ بند احصاشده که همه مواد و تبصره‌ها به طور کامل رای آورد و همچنین پیشنهاداتی از سوی نمایندگان مطرح شد که مقرر شد این پیشنهاداتی در صحن علنی پارلمان مطرح شود.

+بیشتر بخوانید:موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تفکیک یک وزارتخانه

وی در ادامه افزود: دستور بعدی کمیسیون هم انتخاب اعضای شورای نظارت بر مطبوعات بود که آقایان جعفرپور و وکیلی رای آوردند که باید در صحن رای یک نفر انتخاب شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: از سوی کمیسیون آقایان سالک، طباطبایی‌نژاد، سعیدی و مازنی برای عضویت در شورای امر به معروف و نهی از منکر به صحن علنی پارلمان معرفی شدند تا از میان این افراد نیز دونفر انتخاب شوند.

آزادی‌خواه اضافه کرد: برای عضویت در شورای میراث فرهنگی نیز بنده و آقای ابراهیمی به صحن علنی پارلمان معرفی شدیم تا یک نفر برای عضویت در این شورا انتخاب شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.