شهریورماه؛ برگزاری کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: کنگره سراسری این حزب امسال شهریورماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین فعالیت‌های این حزب اظهار داشت: جمعه هفته آینده جلسه شورای مرکزی و دفتر سیاسی برای تعیین زمان کنگره سراسری تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید نباید انتظار داشت همه احزاب اصلاح‌طلب وزن یکسان داشته باشندواکنش ابطحی به احتمال ریاست عبدالله نوری در شورای سیاستگذاریوی با بیان اینکه احتمالا کنگره این حزب شهریور‌ماه برگزار شود، خاطرنشان کرد: در جلسات حزبی نیز بررسی اساسنامه و مسائل روز را پیگیری می‌کنیم اما هنوز تصمیم‌گیری خاصی نشده است.

قیومی درباره اظهارات اخیر سخنگوی اعتمادملی که پیشنهاد سر شاخه‌شدن سه حزب "اعتمادملی، اتحاد ملت و کارگزاران" را در جریان اصلاحات مطرح کرده بود، اظهار داشت: معلوم نیست این آقا که حزبشان درگیر اختلافات داخلی است با چه عینکی به مسئله نگاه کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: ۱۵ سال است که در مردم‌سالاری عضویت دارم و هرسال کنگره‌های ما برگزار شده است اما این سه حزبی که آقای گرامی‌‌مقدم نام برده معلوم نیست تعداد اعضایشان در کل کشور به حزب مردم‌سالاری برسد؛ لذا انتظار می‌رود که شخصیت‌های حزبی معقولانه حرف بزنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.