مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شرایط  حساس  و بحرانی کرونایی قرار داریم و  از مردم استان البرز می‌خواهیم  تا با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی به نیروهای بهداشتی و درمانی در  کنترل و کاهش این بیماری  کمک کنند.

دکتر محمد فتحی با تاکید بر وضعیت قرمز و بحرانی استان البرز خاطر نشان کرد: اعمال محدودیت‌های عبور و مرور به ویژه برای استان‌های پر ترددی مانند البرز در کنترل بیماری کرونا بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی از شهروندان محترم و مردم فهیم در رعایت محدودیت‌های اعمال شده قدردانی کرد و افزود: از مسئولین اجرای طرح محدودیت‌های سفرهای بین استانی در ستاد مدیریت کرونا استان، استاندار محترم، فرماندار و مسئولین انتظامی و راهداری در اجرای محدودیت‌های عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی استان تشکر می کنم.

فتحی در ادامه گفت: از استاندار محترم قدردانی می‌کنم که از ابتدای شیوع این بیماری با حمایت و پشتیبانی خالصانه، یاریگر کادر بهداشت و درمان در استان بوده‌اند.

وی در ادامه از نیروی انتظامی و پلیس راهور در نظارت و اجرای طرح محدودیت‌های سفرهای بین استانی تشکر کرد و گفت: این محدودیت‌ها تاثیر به سزایی در جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا دارد و در دو هفته آینده همکاری مردم و اعمال این محدودیت‌ها تاثیر مثبت خود را در کاهش مبتلایان خواهد گذاشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه لازم است در تعطیلات آتی اجرای این محدودیت‌ها ادامه داشته باشد افزود: در شرایط حساس و بحرانی کرونایی قرار داریم و از مردم استان البرز می‌خواهیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نیروهای بهداشتی و درمانی در کنترل و کاهش این بیماری کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.